සංස්කාරක ප්‍රකාශය

අපගේ Outlook of verse Blog අවකාශයට පැමිනි ඔබ සාදරයෙන් පිලිගනිමු.මෙම Blog අවකාශය හරවත් ගීත වල අර්ථයන් සහ තේරුම් ඔබ වෙත තිලිණ කරනු ලබයි.මෙම ගීතයන්ගේ අර්ථය සංස්කාරක විසින් නිර්මිත හෝ ගීත රචකයාගේ අර්ථය වියහැක.තවද එක් ගීතයක් සඳහා අර්ථයක් හෝ අර්ථයන් කීපයක් වියහැක.ඔබ දන්නා යම් ගීතයක අර්ථයක් වේ නම් අප වෙත ලියා එවන්න.අපි ඔබ නමින් එය පලකරන්නෙමු.ඔබගේ අදහස්,යෝජනා යොමු කරන්න අප වෙත nishan87blog@gmail.com.ඔබගේ කැමැත්ත(like) අපගේ Blog එකට ලබාදීමද අපි බලපොරොත්තුවන අතර අපගේ ශක්තිය අපගේ සහ ඔබගේ ලිපි වෙනුවෙන් ඔබ ලබාදෙන Comments බව අමතක නොකරන්න.

Sunday, July 3, 2011


පෙම් කවක් ලියූ නුඹ සිත් අහසේ ....

කාලයක් ආදරයෙන් බැඳුනු විවාහක නොවූ යුවලකගේ ප්‍රේම සබඳතාවයේ නැවතුම නිසා ඇතිවූ ප්‍රේමවන්තයාගේ සිත් තැවුල මෙම ගීතයේ නිර්මාණයට හේතුවූ වස්තු බීජය ලෙස දක්නට ලැබේ.


පෙම් කවක් ලියූ නුඹ සිත් අහසේ
එය මකා දමා ගිය හැටි රහසේ
මට තාම මතකයි අපේ ආදරයේ මුල් කාලය.නුඹ මගේ හිත හෙමීහිට හෙමිහිට සොරගත්ත හැටි.දඟකාර සිනහව,මගෙ දිහා ආදරණියව හෙලපු බැල්ම නු මගේ හිතේ ආදරයක් ඇති කලා.ඒත් ඇයි වස්තුවේ නු මටත් නොකියාම මගෙන් වෙන් වෙන්න හිතුවෙ.


ඔබ මෙතෙක් රැඳි උන් මා මනසේ
පෙම් පුරාවතක් නිමා කරන්නද මා කෙලසේ ....

ප්‍රේමවන්තිය තම ප්‍රෙමවන්තයාටත් නොකියා වෙන්වීමට තනි අසාධාරණ තීරණයක් ගෙන ඇතිබව ශෝකීලාපීව ප්‍රේමවන්තයා කරන අහිංසක ප්‍රකාශය සාක්ෂිය.ඔයා කොච්චර කාලයක් මාත් එක්ක හිටියද...? කොහොමද මම ඔයාව මම අමතක කරන්නෙ අපෙ අතීත මතකයන් ගොඩාක් වැඩියි නේද....?


නුඹ යන්නම යන්නම යනවා නම්
මට ඉන්න කියන්නට බැහැනේ ඉතින්....//
යළි එන්නම එන්නම හිතුනේ නම්
නුඹ එන්න එපා මගෙ හිත තහනම්
ඔයාට මාව දාල යන්නම යනවා.මම කොච්චර ඉන්න කීවත් ඔයා මගේ කීම අහන්න කැමති නැහැනේ.මට ඒ ගැන කියන්නවත් අයිතියක් නැති තරම්.කමක් නෑ ඔයා ගියාට ඔයගෙ මතකයන් මගේ හිතේ තියනවා තාමත්.එපා මගේ මතකයට එන්න මගෙ හිත තහනම්.ඔයා කොච්චර මතකයට එන්න හැදුවත් එන්න එපා.මොකද මට තවත් හිතින් දුක් විඳින්න බෑ.


හුරතලෙන් දැවටිලා මගෙ ළගින්
දුන් සතුට එපමණද මට පවසන්....//
ඔයා මෙච්චර කාලයක් මගේ ලඟ ආදරෙන් ඉඳලා මට පෙන්නපු මට දුන්නු සතුට,ආදරය මෙච්චරද....?ඒ කාලයේ පෙන්නපු ආදරයේ වටිනාකමවත් කියන්න මෙච්චරද කියලා

සඳඑළිය පොළොවටයි හිමි වූයේ
සඳ අහසේ රැඳුනාට රත්තරනේ
සඳ අහසේ තිබුනාට සඳ අයිති පොලවට.සඳ ලඟම පොළවට.සඳ කොච්චර දුරස් උනත් සඳේ එළිය වැටෙන්නෙ පොළවට.සඳේ ලස්සන දකින්නෙ පොළව මිසක් වෙන කිසිවක් නෙවෙයි.ඔයා මටත්,කාටවත් නොකියා,ලෝකයටත් නොකියාම ඔයා මගෙන් සමු ගත්තත් මුලු ලොවම දන්නේ ඔයා මට අයිති කියලා ඔය පිළිගත්තත් නොගත්තත්.අපේ ආදරය වෙනුවෙන් අපි ඇසූ ඇනුම් බැනුම්,චෝදනා,අවලාද,පැසසුම්,වර්ණනාවන් මේ සියලු දේ තව බොහෝ කාලයක් මට හිමි වේවි.මක්නිසාදයත් අපේ ආදරයේ ඒ තරම් අර්ථවත් ශක්තිමත් බවක් ලෝකයා දැකපු නිසා.

No comments:

Post a Comment

Thanks!